Целите на курса са свързани с усвояване на знания за планиране, създаване и представяне на учебно съдържание пред аудитория. Разглеждат се както особеностите в структурно и съдържателно отношение, така и специфики на комуникирането на информация в разнообразен образователен контекст. В практически план се изграждат конкретни технологични умения за разработване на учебни презентационни продукти с различни видове софтуер. В курса са включени тренинги за работа с различни видове презентационен хардуер и софтуер и интегрирането им при представяне на разработените от обучаемите презентации.

Тази дисциплина има за цел въвеждането на студентите в теорията и практиката на проектирането на обучение с интегрирани технологии в него или изцяло провеждано в електронна среда. В процеса на овладяване на съдържанието на курса студентите правят прехода от методологията и теорията, стоящи в основата на електронното учене, през теоретико-приложните аспекти на неговия  дизайн, до овладяване на практически умения за проектиране на такова обучение.

Целта на настоящия курс е да се запознаят студентите със същността на понятието електронна учебна среда, видовете среди и основните елементи, които са общи за тях. Курсът разглежда различните инструменти на електронна учебна среда MOODLE и тяхното технологично реализиране в процеса на разработване на онлайн учебен курс.

Задачите на курса са:

  • Да се запознаят студентите с понятието електронна учебна среда и неговите основни елементи.
  • Да се запознаят с инструментите за създаване и публикуване на учебни материали и ресурси във виртуална учебна среда MOODLE.
  • Да се запознаят с инструментите за създаване на индивидуални и групови учебни задачи онлайн и възможностите за тяхното провеждане в процеса на обучение.
  • Да се запознаят студентите с формите на оценяване, заложени в електронна учебна среда MOODLE и алгоритмите за тяхното дефиниране и реализиране.

Тази дисциплина има за цел въвеждането на студентите в теорията и практиката на проектирането на обучение с интегрирани технологии в него или изцяло провеждано в електронна среда. В процеса на овладяване на съдържанието на курса студентите правят прехода от методологията и теорията, стоящи в основата на електронното учене, през теоретико-приложните аспекти на неговия  дизайн, до овладяване на практически умения за проектиране на такова обучение.