- Teacher: Благовесна Йовкова
 
Анотация
- Teacher: Вася Делибалтова
 
Курсът цели да запознае преподавателите със:
- Закон за авторското право и сходните му права
 - Лиценз за творческо споделяне
 - Стилове за цитиране
 - Инструменти за цитиране и описание на библиография
 
- Teacher: Елиза Стефанова
 
Анотация
- Teacher: Ренета Божанкова
 
Анотация
- Teacher: Ренета Божанкова
 
Анотация
- Teacher: Благовесна Йовкова
 - Teacher: Олег Константинов
 
Целта на настоящия курс е да се изясни същността, да се анализират основните функции на софтуерните системи за електронно обучение и да се представят основните тенденции, модели и стандарти при прилагането на съвременни компютърни и образователни технологии за създаване на системи за обучение.
Задачите на курса са:
- Да се представят основните модели за описание на софтуерни системи за електронно обучение (ЕО).
 - Да се направи класификация на софтуерните системи за ЕО на базата на моделите за тяхното описание.
 - Да се представят основните технологични стандарти, използвани в съвременните софтуерни системи за ЕО.
 - Да се изградят умения за моделиране на различни процеси от обучението с помощта на съвременните софтуерни системи и стандарти за ЕО.
 
Методи и форми на обучение:
Курсът включва лекции и практически занимания. Лекциите се използват основно за запознаване на студентите с нов учебен материал и теоретична подготовка за упражненията (практическите занимания). По време на упражненията работата на студентите ще бъде организирана както индивидуално, така и по групи (в зависимост от поставените задачи). Върху част от поставените задачи се очаква студентите да работят самостоятелно. Практическите занимания са свързани помежду си и като краен резултат трябва да доведат до реализацията на финален курсов проект, който ще има основна роля при оценяване на студентите.
- Teacher: Евгения Ковачева
 
Изучаването на дисциплината Експериментална педагогика има за цел да осигури на студентите теоретична и практическа подготовка за появата, развитието, същността, организирането и осъществяването на научните педагогически изследвания. 
В рамките на курса студентите овладяват знания за появата и развитието на научните педагогически изследвания; същността, особеностите и типологията на педагогическите изследвания; основните етапи в подготовката, планирането и провеждането на педагогическото изследване; същността и особеностите на най-широко прилаганите методи за изследване; основните начини за обработка, представяне и анализ на данните от изследването. 
Чрез включване на студентите (самостоятелно и в екип) в изпълнение на практически задания, у тях се формират умения да планират, организират и осъществяват емпирично педагогическо изследване; да оперират адекватно с получените данни от изследването; да анализират и интерпретират професионално получените резултати.
В края на курса студентите формират професионална компетентност в областта на планирането, организирането и осъществяването на педагогически изследвания.
- Teacher: Бончо Господинов
 - Teacher: Бистра Мизова
 
Анотация
- Teacher: Благовесна Йовкова
 - Teacher: Стоян Съев
 
Курс на Блага и Теменужка
- Teacher: Благовесна Йовкова